Skip to content

The digital town square for the concert band community.

Connect with local ensembles, trade repertoire insights, and keep the pulse of the wind band world.

  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Henrik BøghB
    Jeg tog mig en løbetur i dag. 4,5km i 24°C. Det er laaaaang tid siden, at jeg har løbet i noget, der var varmere end 15°C. Og for at være helt ærlig, har jeg ikke fået løbet ret meget det sidste halve år. Men i dag fik jeg det gjort, med en gennemsnitshastighed på 8,5 km/t - det er cirka 7 min/km. En del langsommere end de 5:30 min/km jeg tog en 5km på sidste efterår. Men sådan er det. Det skal nok komme igen, selvom det er lidt hårdere nu end da jeg var 25 år gammel .#ViLøber #running #fediløber #gadeløber